reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Cutzova

Iveta Cutzova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dycham, teda som ... Zoznam autorových rubrík:  FotografieLudiaZvierata

reklama

Ludia

Kychat do rukava? Ano!

Iveta Cutzova

Kychat do rukava? Ano!

Minule strorocie zazilo tri velke chripkove pandemie (pandemia - epidemia, ktora sa rozrastie na viacero kontinentov). Najhorsia z nich bola "Spanielska chripka" v rokoch 1918-20.  Pocet obeti sa odhaduje na 50 milionov. Tato chripka sa povazuje za najvacsi demograficky zasah v novodobych dejinach ludstva.

  • 28. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 012x
  • 6
Moj prispevok "nudznym" spoluobcanom

Iveta Cutzova

Moj prispevok "nudznym" spoluobcanom

Ja Ti to vratim! vyhrklo z neho, schmatol sendvic co som mu kupila a zobral nohy na plecia. To som teda zvedava! pomyslela som si diviac sa, preco tak uteka.

  • 21. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 7
Quo vadis, Kanada?

Iveta Cutzova

Quo vadis, Kanada?

Davaj si pozor na to, co hovoris, lebo v kazdom kruzku je student, ktory ma monitorovat ostatnych, dobracky ma upozornil spoluziak na vysokej skole po tom, ako som spomenula niekomu knihu, ktora bola zakazana, vytlacena na Zapade. To bolo v Bratislave, 1984. Tato udalost ma okamzite napadla, ked som si tu, v Toronte, pred par dnami vypocula relaciu o facilitators v Queens university v mestecku Kingston, nedaleko Toronta.

  • 29. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 544x
  • 71
Billboard mi nevadi, VADI MI, ZE SA TO DEJE!!!

Iveta Cutzova

Billboard mi nevadi, VADI MI, ZE SA TO DEJE!!!

Sme z toho pohladu zhnuseni, je nam na zvracanie, pokazi nam naladu, nechceme, aby to videli nase deti, tazko sa nam im to vysvetluje ...

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 826x
  • 152
OPTIMIZMUS slobodnej matky

Iveta Cutzova

OPTIMIZMUS slobodnej matky

alebo v akokolvek tazkej sitacii existuju i pozitiva.

  • 25. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 577x
  • 12
reklama
Pan LEHKY – ako ho poznam ja

Iveta Cutzova

Pan LEHKY – ako ho poznam ja

Odchadza z Ustavu pamati naroda, dostal sa tym do pozornosti verejnosti. Niektori sa pytaju: „Kto je tento clovek?“

  • 8. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 411x
  • 10
Sprava z torontskej prvej triedy

Iveta Cutzova

Sprava z torontskej prvej triedy

Tento rok zacal moj najmladsi syn chodit do prvej triedy. Tak som zacala i ja. Obidvaja sme prvaci. On sa uci pisat a citat, ja sa ucim znova sa ucit. Zacal sa novy zivot pre mna a mojich troch synov. Moja nova skola sa vola Centennial college

  • 2. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 580x
  • 11
WOODY WOODCHUCK a marxizmus

Iveta Cutzova

WOODY WOODCHUCK a marxizmus

WOODY WOODCHUCK je obrovska herna – detsky raj, tu v Toronte. Prisli sme tu v toto sobotne odpoludnie – ja a moji traja synovia - na “party” (oslavu narodenin), na ktoru bol pozvany moj najmensi – Gabriel. Pri vchode do tohoto raja si kazde dieta zakupi (samozrejme v zastupeni rodica) “zetony” a uz sa vrha k jednemu z aspon 70  hernych automatov.

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 700x
  • 0
K teme pedofilia

Iveta Cutzova

K teme pedofilia

Volakedy to bol mlady muz, plny idealov, planov do buducnosti, nadsenia zo zivota. Velmi ho zaujimal Boh, preto sa rozhodol studovat teologiu, stal sa protestantskym kazatelom, ozenil sa, mal dceru, ale ...

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 866x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu