reklama

Vevericka - odbornicka na medziludske a medzinarodne vztahy

Sedela som v tichu pod korunami stromov pri mojej riecke a bolo mi dobre. Zrazu sa na jednom z konarov nado mnou objavili dve vevericky. Prichadzali z opacnych stran a tak zastali proti sebe.Ako to vyriesia? prebehlo mi myslou. Ci skoncia ako ti znami dvaja tvrdohlavi capkovia - vo vode pod nimi?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skor vsak, ako som to stihla domysliet, jedna z nich preskocila na vrchny konar, a az ked ta druha prebehla, znova skocila na ten povodny a pokracovala vo svojej ceste. Bez slova, ochotne, promptne, bez najmensieho zavahania. Bez dohadov, bez zachadzania do historie zasluh a obeti, bez faciek a skrtenia, proste - krasna vustretovost.

Odvtedy si vazim a vsimam vevericky - odbornicky na medziludske a medzinarodne vztahy.

A ked sa potom pozriem na jej malicku hlavicku, pomyslim si, co tam vnutri asi ma? A niekedy mam potom pochybnost, ci nam z toho pracuje aspon ta jedna desatina?

Iveta Cutzova

Iveta Cutzova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dycham, teda som ... Zoznam autorových rubrík:  FotografieLudiaZvierata

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu