reklama

Vsade dobre, vo svojej klietke najlepsie

Bola to pre mna velka radost, ked som volakedy davno dostala malu zelenu andulku. Bol to on, dostal meno Cimo. Rada som sa o neho starala a kazdy den ho vypustila z klietky - polietat si. Vzdy to vsak bola praca o zlomkrky - dostat ho do nej naspat. Chapala som ho vsak - ved kazda ziva bytost miluje slobodu a do klietky sa jej logicky nechce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nakoniec som sa s nim tak skamaratila a sucitila s nim, ze som ho nechala slobodne lietat po byte kolko sa mu zachcelo a dvierka na klietke som mu nechavala otvorene stale.

Vtedy sa ale stala zvlastna vec: Cimo casom uplne zabudol na "vonkajsiu" slobodu, zacal coraz viacej vysedavat vo svojej klietke, az po case sa z nej ani nepohol a v pokoji si konecne zacal vychutnavat svoju "naozajstnu" slobodu, pretoze: "Vsade dobre, vo svojej klietke najlepsie!"

Tento pribeh ma napadne vzdy ked pocujem, ci citam o opakovanej usilovnej snahe pana Budaja dostat sa do emigracie iba preto, aby sa z nej zase mohol vratit spat do vlasti - do svojej dobre znamej klietky. (Vid blog z 20. jula - rozhovor s panom Budajom - "Jan Budaj: Mitingy v novembri 1989 neboli sou ani divadlo")

Iveta Cutzova

Iveta Cutzova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dycham, teda som ... Zoznam autorových rubrík:  FotografieLudiaZvierata

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu